Monday 23 April 2012

Kaneel se verjaarsdag

Gister was my verloofde se verjaarsdag en amper amper was dit nie gevier nie.

Sien, ons het vroër in die maand vakansie gehou. Almal weet dat as jy vakansie hou, is mens mos in so 'n ontspanne bui dat nie jy nie eintlik besef of omgee hoeveel geld jy uitgee nie. Boonop het ons vir my aanstaande skoon familie gaan kuier en het my tas so ekstra kledingstukkie of twee nodig gehad.

Ons hoef nie eers terug te verlang het na ons studente dae nie, toe elke sent twee keer getel was en ons geroosterde toebroodjies met die skrykyster gemaak het nie. (Ons het nou a snackwicher). Ek het amper net genoeg geld gehad om sy present te koop en die res was vir die toedraai papier en kaartjie.

So het ons besluit om in te ry Stad toe, na die kultgroep - TRUTH -vir 'n koppie koffie. Daar aangekom was ons bederf met die Skotse Highlanders wat hul verjaarsdag gevier het by die kerk net oorkant die koffie shop. Daai Skotse mannetjies kan 'n drom so slaan dat jy hoendervleis kry en die bagpipes het vir die eerste keer vir my mooi geklink.

Kaneel is mal oor sterre, dus het ek oorgestel dat ons die planetorium gaan besoek. Hy was natuurlik gaande daaroor om te kon sien wat die Hubble teleskoop alles al afgeneem het. Ons kon ook deur die museum stap en vir my was die klomp aardse klippe effens meer interessant as die klippe daarbo.

Ons het terug gekom huistoe en gemaak asof ons piekniek hou met pizza en rooiwyn.

En vir minder as R100 het ons 'n wonderlike viering van sy verjaarsdag gehad.

No comments:

Post a Comment