Sunday 22 April 2012

Koffie kult

Ek het nooit gedink dat ek by 'n kult sal aansluit nie,
maar hulle se tog moet nooit die woord nooit gebruik nie.

As daar nou een iemand is wat versot, verlief en verslaaf is op koffie is dit ek. (Bygesê, ek het my verloofde ook nou al 'n trippel V gemaak). Die probleem met die trippel V's is dat dit bitter moeilik raak om 'n koffieshop  te kry wat ordentlike koffie maak.

Die koffie is of:
- bitter
-waterig
- 'n kombinasie van die bogenoemde.

Dis nou totdat ons TRUTH ontdek het.
Bietjie freaky, want dis in dieselfde gebou as die Preswich Memorial wat 'n gebou is waar hulle al die menslike beendere bewaar wat in die Kaapstad omgewing opgegrawe is.
Die koffie is wel BRILJANT. Ons het flat whites bestel. Die koffie was romerig, die bone was perfek gerooster  en bone was nie daarna gebrand of geskroei nie.
Alles wat in die winkel gebruik word, word ook op 'n manier herwin. Die skilletjies van die bone is te koop as kompos in jou tuin. Die goiingsakke waarin die bone was, kan jy ook koop. Ek het twee uitgesoek en gaan daarvan kussings maak.
Dis die enigste koffie shop wat my  in die stad gaan sien.

As jy 'n trippel V is, maak gerus 'n draai by Somersetstraat 1, maar wees bewus daarvan dat jy ook deel van die kultusgroep gaan raak.

No comments:

Post a Comment