Tuesday 24 April 2012

Leer by die kinders


Ek het vandag besef wat een van my onderwyser  vriende bedoel het met sy stelling: " I teach children while I learn from them.

Twee o/12 dogters van my skool het deurgedring tot die tweede rondte van WP Netbal. Vandag het die twee dogters hulle harte uitgespeel en na elke keer wat hulle gespeel het, doodmoeg en sopnat lnags my kom sit. Ongelukkig het nie een van die meisies deurgegaan na die volgende rondte nie en my hart het vir beide gebloei.

Sommige meisies van die ander skole het in trane na hul ouers toe gehardloop.

Die twee'tjies, wat ek geat het, het egter terug gekom met die woorde:
" Miss, this trails are just like playing a match, you win or you loose."
                                        En:
"Miss, we are fortunate to have had this opportunity"

Dit gebeur baie dat ons iets nuuts aanpak en dinge nie uitwerk soos ons wou gehad het nie. Die reaksie wat volg is dat dit nie regverdig was nie, ek het al die moeite ingesit en niemand het dit gesien nie, ek is nie goed genoeg nie of waarom dit weer probeer.

Kan ons nie maar eerder dankbaar wees dat ons die geleentheid gehad het nie. Terugkyk en besef hoeveel ons daaruit gegroei en geleer het nie.

Ek dink aan die einde van die dag het die twee girls my laat besef ek moet elke geleentheid met albei hande vasgryp en  niks minder as my beste gee.

No comments:

Post a Comment